Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Louise - 4 februari 2010 13:56

Vaknade efter ha sovit hela natten, även Mads sov som en stock. Mysigt att ha en liten kille att gosa med när man vaknar, händer inte så ofta kan man säga. Måste nog låna Lukas snart.


Vi gjorde i ordning frukost och sedan åkte vi iväg för att fika med syster. Lise har inte sett systers hus sedan det blev klart för 3 års sedan. Oj vad tiden går kan man säga.

Men sedan släppte Lise av mig hemma och jag ska nu slappa lite extra för i morgon ska jag till jobbet och få massage.

Av Louise - 4 februari 2010 13:53

Nu måste jag börja vänja mig med att gå upp tidigt, alltså vid 6 tiden. Så jag ställde klockan på 7 för att börja långsamt men vaknade vid 6 tiden av mig själv. Sov för första gången hela natten sedan jag kom hem, det var skönt.

Började städa lite för idag kommer det ju en liten kille hem till mig och det är ju onödigt att han ska få äta dammråttor till middag.


Jag mötte upp min vän vid Söderbion och vi såg Snabba Cash. Det var ingen vidare bra film, men jag tycker om huvudrollsinnehavaren. Joel Kinnaman. Han spelar i Johan Falk filmerna och han var lika bra här, men annars var filmen inte så bra. Efter bion åkte Lise och hämtade sin son och jag åkte hem och väntade. Sedan kom de och vi satt och pratade en del. Vi beställde thaimat till middag från min lilla gröna kiosk och det var gott. Jag har ju börjat äta vårrullar, vegetariska vårrullar menar jag. Innan jag åkte till Oz så provade jag en på jobbet och tyckte lika illa om dem som vanligt. Men när jag var på båten i Port Lincoln så beställde vi kina mat och då provade jag en vårrulle och tyckte om den. Jag har ingen aning om det var för att jag var superhungrig eller för att jag var lite onykter, då äter man ju allt. Men jag provade nu och jag tyckte de var lika goda, men jag vill ha mycket soya på.


Vi satt och tittade på mina bilder och jag berättade lite om varje händelse, sådant man inte får med i resedagboken. Men vid 22 tiden somnade vi alla tre framför tv’n.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards