Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Louise - 5 februari 2010 23:15

Det var ingen massage på jobbet för att Annas dotter var sjuk, massagen är flyttad tills på onsdag. Jaja, det spelar kanske ingen roll men det skulle varit skönt att få en genomgång av kroppen. Det var med blandade känslor som jag gick in på jobbet. Jag kände samma känsla när jag kom tillbaka efter jag varit borta några veckor från jobbet när mamma gick bort. Det var lite jobbigt att komma tillbaka och att det var exakt som när jag åkte, det är lite skrämmande. Ingen förändring, varken till det bättre eller till det sämre. Men det kanske så det är, allt står stilla när man själv lever livet och mår bra. Men vi får se hur det blir.


Jag gick igenom alla mail och skrev ut dem, det var en hel del. Jag sorterade dem i högar och de är redo för en genomgång på måndag. Efter så åkte jag och hämtade ut ett paket, mitt paket jag skickade hem från Australien. Sedan kom Pia och hämtade mig, vi åkte till Olle för att bli fina i håret. Och det blev vi, synd att vi alltid åker hem efteråt. Andra kanske vill se hur fina vi är.

Av Louise - 5 februari 2010 08:56

Fick precis ett meddelande om att massagen är framflytad till onsdag, men...


Av Louise - 5 februari 2010 07:59

Ställde klockan på 7, ville inte gå upp men jag måste. Idag ska jag till jobbet, ska dit och få massage. Jag önskade en dubbeltid men jag får nog nöja mig med en enkeltid, så är det ibland. Ska försöka skriva ut alla mail och sortera dem för det kommer ta lite tid att gå igenom dem. Sedan måste jag ansöka om tjänstledigt nästa år igen…


Innan jag ska till jobbet ska jag ner till Årsta VC och lämna prover. Det ska bli intressant och se om jag fortfarande har en infektion i kroppen. Har jag det så måste jag ha något i kroppen, för jag har ju mått väldigt bra nu när jag varit ledig. Men jag har ju kommit hem igen och stressen har jag ju märkt av. Det som var lite lustigt var att jag inte tappade hår när jag var ledig och nu har det börjat igen, ett tecken kanske.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards