Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Louise - 19 februari 2010 21:00

Det var inga problem att köra till jobbet i morse, det var ju inte plogat men absolut inga problem att köra. Mötte upp fastighetsägaren på parkeringen, han skottade för fullt. Han skulle försöka ta bort snön från parkeringen och taket under dagen och helgen. Det är hur mycket snö som helst på vår parkering. Om vi har många kursdeltagare har de ingenstans att ställa bilarna, och det är inte bra.


Det var en bra dag på jobbet, vi fick en kanelbulle till fikat. Och kanelbullar från Älvsjöbageriet är kollosalt goda, nästan de bästa jag ätit faktiskt. Två kollegor har varit ute och rest i veckan och det var inte lätt med snön där heller, och nästa vecka ska en ut igen.


Efter jobbet åkte jag hem och letade parkeringsplats, alltid lika jobbigt. Men jag hittade en som kan vara kanon inför morgondagens utflykt. Jag måste planera att parkera bilen så den inte blir insnöad och jag hittade en till slut. Jag känner mig nöjd och jag kan gå in i min varma lägenhet.


När jag kom hem så kollade jag kontot och där hade min vinst kommit in på kontot. Kanon, nu kan jag gå ner och handla lite god mat till middag. Så det blev en tur till Ica, toapapper behövdes också så det var på tiden att man fick in lite cash. Men det blev köttbullar och makaroner till middag i alla fall, måste ju äta upp dem som jag tinat upp. Gjorde en god latté och tog det lugnt.


  


Kollade på OS, det fanns inte mycket annat att se på. 


  

Av Louise - 19 februari 2010 07:30

Varje morgon nu så går jag på löpbandet i 45 minuter, efter det så är det frukost. Så här är min frukost på jobbet på vardagarna.


  

Laktosfri fil men banan och russin, ett glas juice och ett kokt ägg. Mm...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards