Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Louise - 2 februari 2010 22:32

Hade tid hos tandläkaren idag, jag blir alltid lika nervös när jag ska dit. Jag spänner mig oavsett om hon gör något eller inte och jag förstår inte varför. Nu hittade hon ett litet hål och det ville hon laga direkt och utan bedövning. Jag brukar alltid ta flera sprutor men den här gången sa hon att jag skulle klara mig utan. Så jag litade på henne, men när hon borrade så kom hon åt en nerv och jag flög upp ur stolen. Hon blev så rädd, men hon var klar med borrningen så jag behövde inte ta någon spruta.


Hann med ett besök hos mormor idag också, första gången sedan jag kom hem. Det var ordentligt mycket snö hos henne, svårt att få in bilen på parkeringsplatsen. När jag kom hem så började jag anteckna saker som jag måste ha koll på när jag ska börja planera min nya resa till Australien. Fick ett meddelande från Resh idag och allt var bra där nere.


I morgon kommer bästisen till stan och vi ska umgås ordentligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards