Louise Dagbok

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Louise - 16 februari 2010 20:45

Idag har jag väntat på besked från min far att hans fru mår bra. Och jag fick ett samtal att hon var på väg hem, det var ju jätte skönt och det kändes bra. Men vi skulle höras senare på kvällen så jag får höra mer.


På jobbet hände det väl inte så mycket, det rullade på som vanligt. Jag har lite att göra nu i början av året, det gäller att ha koll på allt. TIL-Vykortet är på gång, TIL-Tidningen är snart klar också och TIL-bladet är klart för mars månad. Jag har tagit fram lite information inför kommande möten som vi ska ha, men jag får fortsätta i morgon. Jag var tidigt på jobbet igen, som vanligt kan man säga. Det är rätt skönt att börja dagen med att promenera i 45 minuter, nu är det rätt spännande i min bok också. Så jag är väl på bandet i morgon igen kan jag tänka mig.


När jag kom hem tittade jag på OS, otroligt hur fast jag blir framför tv’n om kvällarna. Men vad ska jag annars göra, det är väl bra att jag vilar upp mig inför våren då jag ska gå en fotokurs igen. Funderar på att sälja min Olympus kamera med uv-hus, den är så stora att släpa med sig vid resor. Tänkte nog köpa uv-hus till min lilla olympus kamera istället, ska kolla upp hur mycket den kostar.


  



Undrar om min kollega Tomas vet någon som är intresserad av en kamera med hus.

Nä, nu är klockan sent, måste gå och lägga mig.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards