Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Louise - 11 februari 2010 21:15

Som jag kanske berättade i går så fick jag massage, jag kan tala om för er att jag har bevis på att Anna var hårdhänt mot mig. Jag har blåmärken på insidan av mina lår, och de kom inte för att jag hade en karl i sängen inatt. När jag säger att det gör fruktansvärt ont när Anna masserar mig så är väl blåmärken bevis nog.

Men jag längtar till nästa fredag då hon kommer igen. Jag är bra knäpp!

Av Louise - 11 februari 2010 19:24

Uppe med tuppen igen och gick i 45 minuter på jobbet. Sedan blev det en härlig frukost, jag fick sällskap av Pia under frukosten och det var ju trevligt. Väldigt ovanligt att jag har sällskap när jag äter frukost så det är ju alltid trevligt när det händer.


Idag hade vi en SHR kurs, det kändes att det behövdes. Annars hände väl inget speciellt, bara bra alltså.


Till Sussi: Om jag nu tjatade så om kokosbollar, det var delicatobollar annars. Så kan väl du bjuda mig på en, eller? Nä nä, då får väl jag åka upp till AGE’s och köpa en låda för jag är nog inte ensam om det. Vad tror du?


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards