Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Louise - 8 februari 2010 22:08

Då var det dags att gå upp klockan 6 igen, för att åka till jobbet. Jag ville åka lite tidigare för att hinna jobba innan de andra kom, det var lite skönt. Men sedan blev det full fart som vanligt, det tog mig hela dagen att gå igenom alla mail som kommit in under min frånvaro. Jag hade redan skrivit ut dem men nu skulle jag lägga upp alla nya kunder, lägga in alla förändringar, skriva in de som bytt supportavtal, rätta tider och svara på supporten. Det sistnämna gjorde jag nog inte så bra, det kommer nog ta ett tag innan jag är inne i den svängen igen.

Bosse hämtade vårt löpband idag och den är jätte stor. Förhoppningsvis kommer många kilon försvinna på det bandet, jag håller tummarna. När dagen var slut så böt jag om och gick ut på lagret för att börja gå, jag gick i 45 minuter men sedan råkade jag dra ur säkerhetsspärren. Då var det ingen idé att börja om utan då stängde jag av allt och gick hem. Jag kunde koppla in min Ipod så jag fick ljud ur högtalarna och jag kunde sätta på en fläkt så det inte blev så varmt. Det underlättar rätt mycket.    


När jag kom hem lagade jag kassler, potatis och sås till middag. Jag delade upp maten i tre portioner, nu har jag två matlådor kvar. I morgon åker jag till mammas grav efter jobbet, syster kanske bjuder på mat då. Och blir det något över får väl jag och Patrik slåss om matlådan. När jag satt och tittade på tv så hamnade jag på kanal 5 och Biggest Loser. De var i Australien och i Sydney, min hemstad. Det var så mysigt att se färjorna i Circular Quay, Sydney Habour Bridge och mycket annat. Men bara att höra Sydney dialekten får mig att längta tillbaka och jag måste ringa Resh nu när hon är tillbaka från båten. Ian hade lagt upp några bilder på FB och både Jen och Andrew var med på ett hörn, lika roligt att titta på.


Nej, nu är det dags att sova för i morgon är det dags för farbror doktorn.     


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards