Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Louise - 1 januari 2009 21:08

Somnade mitt i fyrverkeriet i natt. Hade ställt klockan på väckning klockan 9.00 och gick faktiskt upp då. Kanal 5 skulle visa de 17 sista avsnitten av serien Vänner. De säger att det är världens bästa komediserie och jag håller faktiskt med. Jag har inte sett någon komediserie som är bättre, däremot tycker jag att Criminal Minds är en bättre serie. Men klockan 18 hade jag sett alla 17 avsnitt, puh. Jag skulle ha ätit middag med Bosse idag men restaurangen var stängd så vi har flyttat den tills på söndag. Så nu kan jag ligga kvar här i soffan.

 

Jag käkade lite middag, korv och spagetti. Jag hade inget annat hemma, hade hellre ätit ett kycklingspett men jag får vänta.

 

Idag är det alltså den första januari 2009 och förhoppningsvis ska det här året vara bättre än det förra. Men när jag pratade med syrran i morse så vet jag inte om det är sant. Det har redan dött två personer och det har inte ens gått en dag på det nya året. Inga nära personer till syrran men till andra familjemedlemmar. Vi får hålla tummarna att det blir bättre.

Nu har ju jag en ny pocket pc att skriva i, typ i kalendern. Jag har ju en i min bärbara dator, en kalender jag skriver för hand i och min outlook kalender som jag synkar med min pocket pc. Många kalendrar att hålla reda på. Jag kan ju skippa den jag har hemma för jag kan ju koppla upp mig på jobb outlooken. Så får det bli, jag hoppar över Sony kalendern. Japp, nu är den borta…. Snart, jag lovar.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards