Louise Dagbok

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Louise - 16 januari 2009 22:27

Idag jobbade man på som vanligt. Vi hade ett planeringsmöte direkt på morgonen och det gick ju bra, Klas var ju inte med. *asg*

Det blev Thai till lunch och det var lika gott som vanligt, men jag blir så törstig efter maten. Mycket salt och det blir inte bättre av att jag har mycket soja på riset. Men det är det värt.

 

Efter jobbet var det dags att åka till Olle och klippa sig. Jag och Pia hade tid hos vår frisör, världens bästa och trevligaste. Jag frågade Pia hur mycket hon betalar mig för att jag inte ska berätta att hon haft löss. Men då berättade hon det själv, attans jag hade behövt lite extra cash.

Jag sa till Olle att jag ville bli av med det långa håret i nacken, han klippte hur länge som helst. Jag frågade honom vad det är han klipper för det tar sådan tid att klippa mig. Han svarade att jag har mycket hår, det tycker inte jag. Men jag blev nöjd, som alltid. Skönt att ha kort nu när man ska till värmen.

 

Jag skulle ha åkt och köpt ansiktskräm i Sickla men jag får göra det på söndag istället. Jag åkte och handlade lite mat, det blev kött, pommes, sås och sallad. Lite fredagsmys är man väl värd.

Jag fick ett samtal från min vän att hon ska bli mamma igen… eller så är det faktiskt så att hon har varit gravid i 16 veckor nu. Men ett jätte grattis till er båda.

 

När jag satt här och kollade på På spåret så kom en fråga upp på datorn, hallå är du där? Då är det Sussilull som skickar ett litet meddelande från Egypten. Hon är där med sin man och de har det bra. Tur för henne.

 

Jag tror jag ska sova lite i morgonbitti, vi får se hur det blir. Jag tror jag ska ta en tablett och se om jag blir trött. Jag måste ju se hur jag reagerar på medicinen innan jag tar den nästa fredag. Jag kanske blir knäpp på planet, det vill jag inte uppleva.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards