Louise Dagbok

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Louise - 22 januari 2009 23:05

Jag har jobbat som ett svin för att kunna ta det lugnt sista dagen. Förmiddagen var lite mycket men annars var det lugnt. Jag slutade klockan 16.30 sedan åkte jag ner till WiLLy:s för att köpa godis. Det blev 1.1 kg.. för mycket. Eftersom jag inte promenerat på 4 månader så har man ju gått upp i vikt, så när jag kommer hem så ska det promeneras. Kristina ska kurera sin höft och Pia sin fot och jag ska vara vara redo.

 

Jag åkte och åt middag med familjen, det är en tradition jag gör innan jag sticker iväg på semester. Jag frågade syster om vi kunde äta Tacos på en torsdag, det gick alldeles utmärkt. Ungarna tycker väldigt mycket om tacos, jag med.

Efter middagen skulle jag hjälpa till att ta ner kristallkronan från taket för att förlänga kedjan. Den hänger lite för högt upp, men elsladdarna var för korta så vi hängde upp den igen. Vi fikade med kanelbullar i soffan och såg på Wildkids. Michelle längtar till hon är i den åldern då hon får söka in till Wildkids. Det är hela familjens favoritprogram.

Sedan sa jag hej då och åkte hem. När vi sa hej då förra gången så var det lite jobbigt och vi kramades länge med alla. Men nu var det en snabbkram och vi hörs. Jag fick ett mess från Chefen och hon skrev att hon hoppades att jag skulle se hajarna den här gången för annars kommer jag ju åka tillbaks igen, och igen, och igen och igen. *fniss*

 

Hemma så packade jag det sista och tittade lite på tv. Nu är det dags att gå och lägga mig så det blir morgon snart.

Av Louise - 22 januari 2009 15:30

Oj vad varmt jag kommer ha det.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards