Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Louise - 21 januari 2009 22:39

Dagen började inte så bra, trött så in i väggen. Längtar verkligen till en dag då man får sova lite. När jag kom till jobbet så var det väl okej, men efter lunchen hade jag lust att skrika åt alla och be dem fara åt skogen. Det är väl förmodligen mitt fel, ber jag om något eller om jag säger till om något så vill jag att det ska göras på en gång. Man kan inte komma flera timmar senare med ett resultat, då är dagen redan förstörd. Man vill heller inte se resultat om några månader, utan nu.

 

Ibland undrar jag om jag måste spela in saker som sägs så man har ett bevis. För ibland känns det som man inte blir trodd, eller att man uppfattas som tjatig och det läggs på hyllan. Om våra kunder räknar med en lösning på sitt problem direkt så ska väl jag få önska detsamma. Om någon inte återkommer till en kund så säger vi ju till den personen, men här kan vi vänta med att lösa problem. Det kanske är dags att sadla om.

 

Förmodligen är jag bara så less på jobbet, annars trivs jag ju alldeles utmärkt. Det ska bli skönt att komma ifrån alla ett tag. Nu drar jag inte alla över en kant.

 

När jag åkte hem så hade jag ont i axlarna, väldigt ont. Så jag tog två värktabletter och gick till tvättstugan. Värken försvann lite grann men inte helt.

 

Nu vill jag göra en efterlysning. Igår tog jag fram en DVD film som jag tänkte packa ner. Den heter Höstlegender med Brad Pitt. Men när jag öppnar fodralet så är det tomt, var i hela världen är filmen. Kommer inte ihåg att jag lånat ut den och vad jag vet så har jag inte sett den på väldigt länge. Men nu är den borta.

 

Jag kom på att jag kommer att åka båt på tisdag, nu blir jag sjösjuk.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards