Louise Dagbok

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Louise - 29 januari 2009 21:32

 Idag är sista chansen att se en haj….

 

Frukost som vanligt klockan 7.30 sedan började jag min Sharkwatch.

Jag satt och kollade dessa beten ända till lunch, när klockan var 13 åt vi lunch.

 

Efter lunch så gick jag ut och satte mig igen. Då utmanade Andrew mig att ta den snyggaste bilden på en fiskmås. You got it, man. Jag tog över 150 bilder och jag tror att jag tog den snyggaste, i alla fall enligt personalen. Men Andrew tyckte självklart att han tog den snyggaste, han tog Jen till hjälp. Det kallar jag fusk.

 

Vi satt och kollade på det där jädrans betet hela dagen, de andra lekte lite med en gunga men jag var för upprörd. Ska detta sluta med en tur utan hajar igen. Förmodligen gör det så.

Vi var inte i hamn förrän vid midnatt men jag lyckades skicka iväg ett mess till syster och Pia innan jag gick och lade mig. Men Andrew och Jen hade fixat så jag kan stanna ombord på en tur till, men då som ”helper”. Det är ju inga problem, det är inte så mycket man ska göra. Diska 3 gånger per dag, dela ut handdukar efter varje dyk, torka handdukarna och bara se till att alla är glada och så. Inga problem alls, det här kirrar jag. Jag skulle sova hos personalen men det är ju inte heller några problem.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards