Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Louise - 20 januari 2009 22:04

Jag är en av 1.2 miljoner som tagit en promenad över Sydney Habour Bridge.

Av Louise - 20 januari 2009 21:33

Idag började telefonerna lite lugnt, ringde inte alls mycket på förmiddagen. Jag började skriva ut lite underlag inför våra seminarier. Jag ska skriva ut så mycket att det är skönt att börja redan nu. Jag och Lise åt lunch på thai idag, oj han blev lite snopen när jag satte mig där. Han har tjatat om att varför äter vi inte där. Men nu satt jag där och de hade Kyckling med cashewnötter i buffen, hur lyckat var inte det. Han skulle ta fram extra cashewnötter till mig, han bjöd på godis och när maten nästan var slut i byttan så ropade han till mig att det kommer mer om några minuter. Lise frågade om jag var kändis där. Han kan vara lite pinsam ibland. Jag menar där sitter det en hel del karlar och så börjar han ropa Lolis Lolis, mer mat 5 min.

Men det fanns ingen Coca cola….

 

Sedan tillbaka och jobba, jag är så nervös att jag inte ska hinna göra allt innan jag åker. Därav huvudvärken och magsåret, jag har inte magsår men det känns som det. Vid 16 tiden fick jag de första storlekarna på nya versionen. Då började jag jobba på högtryck och fixa installationsbeskrivningar och bränna skivor. Så imorgon kan Bosse testa om de fungerar okej innan jag skickar dem på tryck. Jag har 3 skrivare igång med utskrifter som ska med utskicket när jag kommer hem. Jag vill ha så mycket som möjligt klart innan jag kommer hem för då ska de ut till kunderna.

 

Så jag jobbade lite över… men det är ok. Jag har ju inget att göra hemma i alla fall. Bara sitta där i soffan och kolla på packningen. Nä, jag diskade 1 veckas disk men lämnade besticken tills i morgon. Jag hatar att diska bestick. Jag fick en bild av Sussi idag också, sista badbilden innan de åker hem. Hon satt med fötterna i poolen, jag tänkte då att jag ska skicka något liknande till henne innan jag åker hem. Men då får mina fötter hänga över trappan ner i havet, men det får gå fort att ta bilden så det inte kommer en stooooooooor vithaj och biter mig i fossingarna.

Käkade en tonfisksallad, så nu är all sallad slut. Måste jobba hårt på att tömma kylskåpet, oj vad mjölk jag har kvar. Dags för ett kopp kaffe till.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards