Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Louise - 18 januari 2009 20:18

Vaknade i morse och upptäckte att jag sovit lite oroligt. Vaknade med huvudvärk och lite pirr i magen. Jag oroar mig nog för mycket vilken väska jag ska packa i. Problemet är att jag tänker ha en ryggsäck som handbagage, men den vill jag inte gå och bära på när jag ska gå ut på mina upptäcktsfärder. Det är jobbigt att gå och bära en ryggsäck och svårt när jag ska upp och ner med kameran. Så hur ska jag få plats med min väska som jag hade med mig sist som jag tyckte var jättebekväm att ha med mig. Den får inte plats i resväskan, så det slutar med att jag får byta resväska så jag kan packa ner min väska där. Problemet jag kommer att ha är att handbagaget bara får väga 5 kg och den kommer väga typ 10 med alla teknikgrejor i.

Jag åkte till Sickla för att handla ansiktskräm och batterier. Jag gick in på Onoff och köpte batterier för digitalkameror, jag behöver batterier som klarar av 30 min i vattnet. Jag kommer ju både filma och ta bilder. Det är ju svårt att byta batterier 25 m ner under vattnet.

 

Jag tog en promenad innan jag åkte till Sickla, måste ju hinna lyssna klart på boken Snömannen av Jo Nesbo. I slutet av promenaden så är det svårt att koncentrera sig på boken för jag har så ont i fötterna. Har fått tag på läkaren och jag ska höra av mig efter semestern för jag ska få remiss till Nacka Sjukhus istället för Handen. Vi får se.

 

Har suttit och kollat lite vad jag kan göra i Adelaide när jag är där i 3 dagar. Ska försöka åka ut till stranden och naturligtvis kolla lite i stan.

 

Ligger nu och kollar på tv och vill bara gå och sova.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards