Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

En fika på stan.

Av Louise - 10 januari 2009 21:39

Vaknade av larmet klockan 9, dags att gå upp alltså. Käka lite frukost, sedan var det dags för att titta på lite alpint. Jag skulle inte träffa Lise förrän 12.30 så jag kunde ta det lite lugnt på morgonen.

 

Vi träffades på ett fika utanför Lise, hon skulle med bussen efter 14 så det blev en snabbfika. Vi pratade om våra familjer och om oss själva. Det är skönt att få prata av sig lite. Vi hinner inte ses innan jag åker så vi har bestämt att träffas så fort jag kommer hem. Efter vi fikat klart så åkte jag och köpte en gravblomma och en ängel till mamma. Jag åker och lämnar den på mammas grav i morgon då det är redan årsdagen. Tänk vad ett år har gått fort, ibland känner jag lite skuld att jag har mått bra under detta år. Att jag har skrattat och mått rätt okej. Men jag vet att mamma hade velat att vi skulle leva på som vanligt. Det förstår jag ju men det känns att detta år har gått lite väl fort.

 

Sedan gjorde jag inget speciellt hemma, bara tog det lugnt och slappade i soffan. Såg en rätt rolig videosnutt på Youtube. Jag har lagt ut den i ett tidigare inlägg.

 

Det är ingenting på tv så jag får lägga mig tidigt och läsa en bok.

 

Boktips!

I morse började jag läsa en ny bok av Björn Hellberg. Den heter Inte  önskvärd, jag har precis börjat läsa den så jag kan inte riktigt säga hur den är. Men om jag går och lägger mig nu så kommer jag nog läsa en hel del ur den. Jag berättar mer i morgon.

 
 
sussilull

sussilull

11 januari 2009 15:24

Tänker på dej idag vännen. Ses i morrn.

http://www.sussilull.bloggagratis.se

 
Pia Pop

Pia Pop

11 januari 2009 19:41

Hoppas dagen inte varit alltför tung.

Kram

http://piapop.jalbum.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards